การบริหาร The Application of Customer-Based Brand Equity (CBBE) in a Store Context: A Critical Review on Store Equity ผศ.ดร.ปิยะ งามเจริญมงคล, MissBoonyawat Soonsiripanichkul Boonyawat Soonsiripanichkul 2 March 201930 January 2024 SDG9
การบริหาร THE EFFICIENCY OF HUMAN CAPITAL MANAGEMENT FOR A FAST-PACED ECONOMIES AND BUSINESS TRANSFORMATION ศ.ดร.มณีวรรณ ฉัตรอุทัย, รศ.ดร.ประดิษฐ์ วรรณรัตน์, รศ.ดร.ธัชวรรณ กนิษฐ์พงศ์ 2 March 201930 January 2024 SDG4
การบริหาร Neuromarketing in Neuroscience: The Case of Eye-tracking Technology (ET) รศ.ดร.ดนยพฤทธ์ ไกรฤทธิ์ 2 March 201930 January 2024 SDG12SDG3SDG9
การบริหาร Asymmetry of the Announcement Effects of Credit Rating Adjustments in the Stock Exchange of Thailand: Does Industry Group Matter? ผศ.ดร.ณัฐวุฒิ เจนวิทยาโรจน์, ดร.Nattawoot Koowattanatianchai, ดร.Apichai Apirattanapimolchai 2 March 201930 January 2024 SDG11SDG17SDG8SDG9
การบริหาร DISRUPTION AND THE TRANSFORMATION OF INDUSTRIES: THE CASE OF MEDIA AND EDUCATION INDUSTRIES รศ.พ.ต.ต.ดร.ดนุวศิน เจริญ 2 March 201930 January 2024 SDG17SDG4SDG9
เศรษฐกิจ ความมุ่งมั่นในการปฎิรูปอาหารหลักอย่างยั่งยืนในอนุภูมิภาคลุ่มน้ำโขง: การศึกษาเชิงคุณภาพของห่วงโซ่คุณค่าผลิตภัณฑ์ข้าวเฉพาะแบบลงทุนต่ำ ผศ.ดร.ปิยะ งามเจริญมงคล, ผศ.ดร.วิพุธ อ่องสกุล, Salil K Sen Salil K Sen 21 February 201930 January 2024 SDG1SDG11SDG13SDG15SDG17SDG2SDG6SDG7SDG8SDG9
การบริหาร Alternative analyses of market value added: a case study of Thailand รศ.ดร.ไพบูลย์ เสรีวิวัฒนา, นายพศิน วณิชย์วรนันต์ 15 February 201923 December 2023 SDG10SDG17SDG8SDG9
พัฒนาการเศรษฐกิจ Asymmetric Effects of Exchange Rate Changes on Thailand-China Commodity Trade: Evidence from 45 Industries รศ.ดร.ธัชวรรณ กนิษฐ์พงศ์, นายMohsen Bahmani – Oskooee Mohsen Bahmani – Oskooee 7 February 201923 December 2023 SDG17SDG8
เศรษฐกิจ Enhancing firm growth potential: The role of societal institutions รศ.ดร.อัษฎา จินตกานนท์ 3 February 20198 April 2024 SDG10SDG17SDG8SDG9
เศรษฐศาสตร์ How Market and Non-Market Resources Affect Emerging-Economy Firms to Expand into Advanced Economies ผศ.ดร.เกียรติชัย กาฬสินธุ์ 2 February 20198 April 2024 SDG17SDG8SDG9
ทรัพยากรมนุษย์ Contribution of cultural intelligence to adaptive selling and customer-oriented selling of salespeople at international trade shows: does cultural similarity matter? น.ส.อารตี ปานเดย, ผศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล 30 January 201923 December 2023 SDG10SDG17SDG4SDG8
สิ่งแวดล้อม Low Carbon Energy Symbiosis for Sustainability: Review of Shared Value-based Policy Metabolism to Enhance the Implementability of the Sustainable Development Goals in Asia ผศ.ดร.วิพุธ อ่องสกุล, Salil K.Sen 17 January 20198 April 2024 SDG11SDG13SDG17SDG7