Employee engagement model: A study of Thai Hotel Industry.30 April 201723 December 2023SDG10SDG17SDG3SDG4SDG8SDG9
การวิเคราะห์การสื่อสารเพื่อการพัฒนาส่งเสริมความยั่งยืนขององค์กรและแบรนด์30 April 201730 January 2024SDG12SDG13SDG17SDG8
การจัดการทรัพยากรร่วมตามแนวทางเศรษฐกิจพอเพียง:ศึกษากรณีป่าชุมชนในภาคตะวันออก29 April 201730 January 2024SDG1SDG10SDG13SDG15SDG16SDG17
การประยุกต์ใช้หลักปรัชญาเศรษฐกิจพอเพียงและความต้องการตราสินค้าที่สร้างความยั่งยืนต่อกลุ่มผู้บริโภคเจเนอเรชั่นวาย27 April 201730 January 2024SDG12SDG13SDG17SDG4SDG8
Developing Capacity Management of Hospitality in Community-Based Tourism To Increase Tourist Loyalty26 April 201728 March 2024SDG11SDG12SDG17SDG8
Analysis of Solid Waste Management and Strategies for Bangkok Metropolitan20 April 201723 December 2023SDG11SDG12SDG13SDG17
Effect of agricultural waste burning season on PM2.5-bound polycyclic aromatic hydrocarbon (PAH) levels in Northern Thailand17 April 20174 December 2023SDG13SDG17SDG3
Economic and Environmental Assessments of Thailand’s Rail Transport Investment17 April 20171 February 2024SDG11SDG13SDG17SDG8SDG9
Fake or Genius: The Analysis of Innovativeness in Trademark Idea Generation12 April 201716 January 2024SDG16SDG17SDG4SDG8SDG9
Working Style Assessment (WSA): Instrument Adjustment for the Thai Context.11 April 201716 January 2024SDG10SDG17SDG3SDG4SDG5SDG8
Working Style Assessment (WSA): Instrument Adjustment for the Thai Context.11 April 201716 January 2024SDG10SDG17SDG3SDG4SDG5SDG8
TOWARD EFFECTIVE MARKETING STRATEGIES WITH BUSINESS INTELLIGENCE3 April 201716 January 2024SDG11SDG12SDG17SDG8SDG9