Investigating the relationship of semiotics associated with colour and font of Google logo with brand perception26 May 202218 January 2024SDG10SDG12SDG17SDG4SDG9
ความสัมพันธ์ของนันทนจิตอย่างจริงจัง (Serious Leisure) กับการมีกรอบความคิดแบบเติบโต (Growth Mindset) ของคนวัยทางานในกรุงเทพมหานคร1 April 20227 April 2024SDG17SDG3SDG4SDG8
ระบบดิจิทัลภาครัฐเพื่อการอำนวยความสะดวกในการประกอบธุรกิจ: การประเมินผลเชิงคุณภาพในกรณีประเทศไทย15 March 20227 April 2024SDG10SDG16SDG4SDG9
The Schooling Gap between the Deep South and the Rest of the South in Thailand23 January 20224 December 2023SDG4
อิทธิพลของคุณลักษณะของงานและแรงจูงใจใฝ่สัมฤทธิ์ที่มีผลต่อประสิทธิผลการเรียนออนไลน์ในธุรกิจโรงแรม6 January 20227 April 2024SDG10SDG4SDG8SDG9
Early childhood education and child development outcomes in developing countries: empirical evidence from Thailand1 January 20224 December 2023SDG4
ศาสน-บันเทิง: การสื่อสารการทำบุญตามหลักพระพุทธศาสนาบนสื่อสังคมออนไลน์ผ่านกระบวนคิดเชิงออกแบบ1 January 20227 April 2024SDG10SDG16SDG17SDG4SDG9
A Study of Attribution for Success and Failure in English Communication Skills of Thai EFL Adult Learners in Bangkok9 December 202122 January 2024SDG10SDG17SDG4SDG8
University Outcomes and Information Disclosure: The Case Study of Annual Reports15 November 202122 January 2024SDG16SDG17SDG4SDG9
User Experience and Usability of Conducting Examination via Google Classroom: A Case Study of NIDA Business School MBA Students12 November 202122 January 2024SDG17SDG4SDG9
User Experience and Usability of Conducting Examination via Google Classroom: A Case Study of NIDA Business School MBA Students10 November 202122 January 2024SDG17SDG4SDG9
Research on The Influent Factors of Relationship Performance by an Intrinsic Incentive Growth Model for Chinese Universities’ Teachers2 November 20217 April 2024SDG17SDG4SDG8