Does ICT Familiarity Always Help Promoting Educational Outcomes? Empirical Evidence from PISA-Thailand1 March 20207 April 2024SDG10SDG17SDG4SDG9
Stakeholder Orientation’s Contribution to Firm Performance: The Moderating Effect of Perceived Market Uncertainty30 January 20207 April 2024SDG1SDG17SDG4SDG8SDG9
Psychosocial Factors Related to Self-Determination Behavior in Learning of Undergraduate Students15 January 20207 April 2024SDG10SDG17SDG3SDG4SDG8
Students and Teacher’s Views on a Multimodal Approach to English Reading Skill Development of Thai EFI Students in a University Context9 January 20207 April 2024SDG10SDG17SDG4SDG5
Use of Learning Strategies and their Effects on English Language Learning of Thai Adult Learners7 January 202030 January 2024SDG10SDG17SDG4
อิทธิพลของการอ่านสารชักจูงและลักษณะมุ่งอนาคตควบคุมตนที่มีต่อความตั้งใจที่จะดูแล ผู้สูงอายุของนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลาย31 December 201930 January 2024SDG10SDG16SDG17SDG3SDG4
แนวทางส่งเสริมการท่องเที่ยวผ่านละคร : กรณีศึกษา ละครโทรทัศน์เรื่อง “บุพเพสันนิวาส”31 December 201930 January 2024SDG11SDG12SDG17SDG4SDG8SDG9
นวัตกรรมการสื่อสารการเรียนรู้เรื่องความงามบนเว็บไซต์ยูทูบ31 December 201930 January 2024SDG10SDG17SDG3SDG4SDG5
Mapping the Nepali NGO Sector: Understanding the evolutionary patterns30 December 20198 April 2024SDG10SDG16SDG17SDG4
การศึกษาความร่วมมือด้านการวิจัยข้ามภาคส่วนระหว่าง มหาวิทยาลัยกับภาคอุตสาหกรรมในประเทศไทย: กรณีศึกษามหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์9 December 201930 January 2024SDG17SDG4SDG9