ประสิทธิผลของการสร้างการมีส่วนร่วมในชุมชนแบรนด์ออนไลน์:ความสัมพันธ์ระหว่างแบรนด์และผู้บริโภคที่มีต่อความจงรักภักดีในแบรนด์ Netflix31 December 201930 January 2024SDG10SDG12SDG17SDG8SDG9
Does International Trade Enable a Country to Achieve Sustainable Development Goals? Empirical Findings from Two Research Methodologies29 December 20198 April 2024SDG1SDG10SDG12SDG17SDG8
ความตั้งใจเชิงพฤติกรรมในการเลือกใช้บริการบริษัทนำเที่ยวต่างประเทศของนักท่องเที่ยวชาวไทย กรณีศึกษา กรุงเทพมหานคร22 December 201930 January 2024SDG12SDG17SDG8SDG9
Dimensions of Social Media Marketing Capabilities and Their Contribution to Business Performance of Firms in Thailand20 December 201923 December 2023SDG10SDG12SDG17SDG8SDG9
DEVELOPING A MULTI-OBJECTIVE SEQUENCING MODEL FOR AIRCRAFT ARRIVAL SCHEDULING: CASE OF SUVARNNABHUMI AIRPORT IN THAILAND14 December 201923 December 2023SDG11SDG12SDG13SDG3SDG9
DEVELOPING A MULTI-OBJECTIVE SEQUENCING MODEL FOR AIRCRAFT ARRIVAL SCHEDULING: CASE OF SUVARNNABHUMI AIRPORT IN THAILAND14 December 201916 January 2024SDG11SDG12SDG13SDG3SDG9
A Holistic Conceptual Framework into Practice-Based on Urban Tourism Toward Sustainable Development in Thailand12 December 20198 April 2024SDG11SDG12SDG17
Environmental Governance in Power Plant Project: A Case Study from Thailand7 December 20198 April 2024SDG12SDG13SDG16SDG17SDG7
ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมการอนุรักษ์สิ่งแวดล้อมในครัวเรือนและในโรงแรมของนักท่องเที่ยวชาวไทยในเกาะสมุย1 December 201930 January 2024SDG11SDG12SDG13SDG14SDG15SDG17SDG6SDG7
ทัศนคติของประชาชนที่มีต่อผลกระทบทางสังคมกับการสนับสนุนการพัฒนาการท่องเที่ยวบนเกาะหลีเป๊ะ จังหวัดสตูล30 November 201930 January 2024SDG11SDG12SDG13SDG16SDG8
International Tourist’ Perceived Value in Food Tourism Services: Street Food in Bangkok, Thailand30 November 20198 April 2024SDG1SDG10SDG12SDG17SDG2SDG8
Learning to Create Value Through Goodwill and Experience30 November 20198 April 2024SDG12SDG13SDG17SDG8SDG9