การคัดเลือกเครือข่ายสังคม เพื่อการสื่อสารภายในองค์กร โดยใช้กระบวนการลำดับชั้นเชิงวิเคราะห์แบบฟัซซี1 January 201527 January 2024SDG16SDG17SDG3SDG4SDG8SDG9
Business Decision Making and Cultural Differences: A Comparative Study of Thailand and Germany1 January 201528 January 2024SDG17SDG4SDG8
An Investigation into the Development of Intercultural Corporate Culture1 January 201528 January 2024SDG10SDG16SDG17SDG8
ความจำเป็นและปัญหาของการกู้ยืมเงินขององค์กรปกครองส่วนท้องถิ่นในประเทศไทย31 December 201427 January 2024SDG1SDG11SDG17SDG8
Diseqaulizing Equalization Transfers: Politics of Intergovernmental Transfers in Khon Kaen Province30 December 201427 January 2024SDG10SDG16SDG17SDG8
Value creation in creative tourism: co-creation through data mining23 December 201427 January 2024SDG11SDG17SDG8SDG9
Designing a Creative Tourism Supply Network: Experiential Perspectives20 November 201427 January 2024SDG11SDG12SDG8SDG9
Adapting Dubin’s theory building research process in Thai higher education14 November 201427 January 2024SDG16SDG17SDG4SDG5SDG8SDG9
การพัฒนาสังคมจีนด้วยความคิดสร้างสรรค์ท่ามกลางการปฏิรูปเชิงลึกและเชิงกว้าง: การคาดการณ์และวิเคราะห์สังคมจีนในปี พ.ศ.2556-255730 September 201427 January 2024SDG1SDG10SDG16SDG17SDG8
A Conceptual Framework of Employee Engagement Model for Hotel Industry.3 July 201427 January 2024SDG11SDG12SDG17SDG8SDG9
Policies (Stewardship) ประกาศสถาบัน เรื่อง การจัดสวัสดิการให้แก่บุคลากรสถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ พ.ศ. 255727 June 201431 October 2023SDG8
Experience Modularization for New Value of Evanescent Cultural Communities: Developing Creative Tourism Services in Bangkok5 June 201427 January 2024SDG11SDG17SDG8SDG9