สังคม Core Self-evaluation, Generativity, and Religious Experiences as Predictors of Social Support Giving and Its Relation to Happiness in Thai Elder ศ.ดร.ดุจเดือน พันธุมนาวิน, ศ.ดร.ดวงเดือน พันธุมนาวิน, พระสุจิณ กัลยโณ 1 June 202124 January 2024 SDG1SDG10SDG17SDG3SDG4
พัฒนาการเศรษฐกิจ ปัจจัยที่ส่งผลต่อการส่งออกสินค้าฮาลาลของไทยไปกลุ่มประเทศเอเชียตะวันออกเฉียงใต้ นายปรัชญา ป้อมเอี่ยม, ผศ.ดร.ศรัณย์ ศานติศาสน์ 28 May 20217 April 2024 SDG17SDG8SDG9
สิ่งแวดล้อม Relationship Between COVID‑19‑Infected Number and PM2.5 Level in Ambient Air of Bangkok, Thailand โดย ศ.ดร.ศิวัช พงษ์เพียจันทร์ อาจารย์ประจำคณะพัฒนาสังคมและยุทธศาสตร์การบริหาร สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ Thaneeya Chetiyanukornkul Wirat Manassanitwong 27 May 20214 December 2023 SDG13SDG17SDG3
สิ่งแวดล้อม Social Restriction Eff ects on Air Pollution: How the PM2.5 Concentration Changed with Lockdown Management of COVID-19 Pandemic Control in Bangkok Thailand Thae Thae Han Htwe, Sarawut Thepanondh, Suphaphat Kwonpongsagoon, Chutarat Chompunth, Kanisorn Jindamanee 20 May 20217 April 2024 SDG11SDG13SDG17SDG3SDG7
การท่องเที่ยว Importance and performance analysis on tourism components in the south of Thailand รศ.ดร.กนกกานต์ แก้วนุช, นายอรรฆพร ก๊กค้างพลู 29 April 20217 April 2024 SDG11SDG16SDG3SDG8SDG9
การปกครองท้องถิ่น Impact of Market Orientation and Publicness on Social Enterprise’s Economic and Social Performance in Thailand : Empirical Analysis of Market Orientation, Market Disruptiveness Capability and Organizational Publicness รศ.ดร.ดนุวัศ สาคริก, น.ส.วัชรินทร์? ศิรวจนะกุล, นายWonhyuk Cho 23 April 20217 April 2024 SDG1SDG8SDG9
ทรัพยากรมนุษย์ ความสุขและความผูกพันในการทำงานของพริตตี้ในพื้นที่กรุงเทพมหานคร นายปิยะวัฒน์ เจริญศักดิ์, รศ.ว่าที่ ร.ต.ดร.ชัยยุทธ ชิโนกุล 9 April 20217 April 2024 SDG17SDG3SDG5SDG8
สถิติ APPROACHES TO CUSTOMER DATA MANAGEMENT AND KNOWLEDGE DISCOVERY IN SMALL RETAIL ANALYTICS: THE CASE OF A TINY COFFEE SHOP IN BANGKOK, THAILAND อ.ดร.อัครนันท์ พงศธรวิวัฒน์, นายPakawat Paiboon 1 April 202125 January 2024 SDG10SDG11SDG8SDG9
ทรัพยากรมนุษย์ The Cross-Cultural Perspective of Factors Influencing Online Shopping Intention: A Comparison Between Thai and German Mr.Bastian Eine, รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล 1 April 202125 January 2024 SDG10SDG17SDG8SDG9
สิ่งแวดล้อม Development of a model for Sustainable Environmental Administration based on Sappaya Dhamma of Primary Schools in Thailand พระPhrakrusoponpattaravet (Ittipol Padhaniko), พระPhrasuwanmahaphuthaphibal (Ho Subhaddo), พระPhrakrukosolpariyattayanukij (Tharueti Rungchaiwitoon), รศ.ว่าที่ ร.ต.ดร.ชัยยุทธ ชิโนกุล 27 March 202125 January 2024 SDG11SDG12SDG13SDG17SDG4
วิทยาการข้อมูล Participating in religious activities and adolescents’ self-esteem: empirical evidence from buddhist adolescents in Thailand โดย Phaphon Plumwongrot & ศ.ดร.พิริยะ ผลพิรุฬห์ อาจารย์ประจำคณะพัฒนาการเศรษฐกิจ สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ 25 March 20214 December 2023 SDG4
การท่องเที่ยว Digital Marketing Management To Promote Thai Boxing Sport Tourism For Health – Conscious Foreign Tourists ผศ. ดร.สุริยา ส้มจันทร์, ศ.ดร.เทิดชาย ช่วยบำรุง 7 January 202128 March 2024 SDG11SDG17SDG3SDG8SDG9