สถิติ Factors that drive development of technological entrepreneurship in South Asia ผศ.ดร.วิพุธ อ่องสกุล, Mr.Nakul Parameswar Nakul Parameswar, Sanjay Dhir, ดร.Zuby Hasan Zuby Hasan 31 May 202027 January 2024 SDG17SDG8SDG9
การบริหาร การรับรู้ภาพลักษณ์ของแหล่งท่องเที่ยวยามราตรีในกรุงเทพมหานคร ของนักท่องเที่ยวหญิงชาวต่างชาติ ผศ.ดร.แสงแข บุญศิริ, น.ส.สุภาพร วิชัยดิษฐ์ 24 May 202030 January 2024 SDG10SDG12SDG16SDG5SDG8
เศรษฐกิจ การตอบสนองของราคาหลักทรัพย์ของบริษัทเป้าหมายที่มีต่อการประกาศข่าวการควบรวมกิจการ นายปุณณัฏฐา ทรรศนียพงษ์, รศ.ดร.ปริยดา สุขเจริญสิน 30 April 202030 January 2024 SDG16SDG8SDG9
พัฒนาการเศรษฐกิจ Creditworthiness and Governance of Thai Microfinance รศ.ดร.สันติ ถิรพัฒน์ 14 April 202027 January 2024 SDG1SDG10SDG16SDG17SDG8
การบริหาร Thai Business Owners’ service Awareness’s Risk Perception, and Usefulness Perception on digital Payment Technology อ.ดร.ธันยานี โพธิสาร 2 April 20208 April 2024 SDG1SDG17SDG8SDG9
การบริหาร The Relationship between Mutual Fund Trading and Stock Market Returns: The Case of the Stock Exchange of Thailand รศ.ดร.เอกชัย นิตยาเกษตรวัฒน์ 21 March 202030 January 2024 SDG17SDG8SDG9
วิทยาการข้อมูล Exploring Variations from Electronic Medical Records (EMRs): A Case Study of Chronic Disease ผศ.ดร.พราวพรรณ ธารสิทธิ์พงษ์, ศ. ดร.วันประชา เชาวลิตวงศ์ , ดร.อภิรักษ์ หุ่นหล่อ 18 March 20207 April 2024 SDG17SDG3SDG9
ทรัพยากรมนุษย์ Contributions of CSR Perception to Employees Commitment and Job Satisfaction: Does Personal Income Matter? Ms.Manuja Koirala, รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล 13 March 20207 April 2024 SDG1SDG10SDG17SDG8
การบริหาร สินเชื่อ Reverse Mortgage เหมาะสำหรับผู้สูงอายุไทยหรือไม่ รศ.ดร.สันติ ถิรพัฒน์ 2 March 202030 January 2024 SDG1SDG10SDG11SDG17SDG3SDG8
ทรัพยากรมนุษย์ The Interplay between Firm Resources and Government Agency Social Capital on Thai Firms’ Satisfaction with Export Performance รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล 28 February 202028 March 2024 SDG17SDG8SDG9
สังคม Mapping the Nepali NGO Sector: Understanding the evolutionary patterns Mr.Dipendra KC, ศ.ดร.ทิพวรรณ หล่อสุวรรณรัตน์ 30 December 20198 April 2024 SDG10SDG16SDG17SDG4
การเงิน Dimensions of Social Media Marketing Capabilities and Their Contribution to Business Performance of Firms in Thailand น.ส.เพ็ญพัตรา ทาสระคู, รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล 20 December 201923 December 2023 SDG10SDG12SDG17SDG8SDG9