เศรษฐศาสตร์ Customer-Based Cold Chain Equity: The Application of Customer-Based Brand Equity on the Food Cold Chain in Thailand ผศ.ดร.วิพุธ อ่องสกุล, ผศ.ดร.ปิยะ งามเจริญมงคล, Mr.Boonyawat Soonsiripanichkul Boonyawat Soonsiripanichkul , Mr.Warat Kaewpijit Warat Kaewpijit 8 September 202025 January 2024 SDG12SDG17SDG2SDG8
วิทยาการข้อมูล Applications of Business Intelligence and Marketing Analytics in the Complementary and Alternative Medicine Industry รศ.ดร.จงสวัสดิ์ จงวัฒน์ผล, น.ส.Kessara Kanchanappoom 8 June 202027 January 2024 SDG3SDG8SDG9
เศรษฐกิจ Assessment of Social Return on Investment from the Utilization of Oil Palm’s Residues ศ.ดร.วิสาขา ภู่จินดา 13 May 202027 January 2024 SDG1SDG12SDG13SDG15SDG8
นิเทศศาสตร์ Integrated Marketing Communication: Exposure and Discovery of Gender Reassignment Surgery Service Information in Thailand อ.ดร.วิเชียร ลัทธิพงศ์พันธ์, น.ส.ปุณฑริกา รวิกุล 12 April 20208 April 2024 SDG10SDG16SDG3SDG5
ทรัพยากรมนุษย์ Contributions of CSR Perception to Employees Commitment and Job Satisfaction: Does Personal Income Matter? Ms.Manuja Koirala, รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล 13 March 20207 April 2024 SDG1SDG10SDG17SDG8
ทรัพยากรมนุษย์ Stakeholder Orientation’s Contribution to Firm Performance: The Moderating Effect of Perceived Market Uncertainty ดร.เอกวีร์ ไวฑูรเกียรติ, รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล 30 January 20207 April 2024 SDG1SDG17SDG4SDG8SDG9
เศรษฐกิจ The Industrial Sector Participation in Global Value Chains for Sustainable Development of the Greater Mekong Subregion (GMS) โดย Teerawat Charoenrat; ศ.ดร. พิริยะ ผลพิรุฬห์* อาจารย์ประจำคณะพัฒนาการเศรษฐกิจ สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ 7 January 20204 December 2023 SDG8
นิเทศศาสตร์ Promoting Gender Reassignment Surgical Service in Thailand among International Transgenders อ.ดร.วิเชียร ลัทธิพงศ์พันธ์, น.ส.ปุณฑริกา รวิกุล 6 January 20207 April 2024 SDG10SDG17SDG3SDG5SDG8
เศรษฐกิจ Does International Trade Enable a Country to Achieve Sustainable Development Goals? Empirical Findings from Two Research Methodologies ศ.ดร.ศาสตรา สุดสวาสดิ์, นายทวีชัย เจริญเศรษฐศิลป์, ศ.ดร.พิริยะ ผลพิรุฬห์ 30 December 201923 December 2023 SDG1SDG17SDG8SDG9
การเงิน Dimensions of Social Media Marketing Capabilities and Their Contribution to Business Performance of Firms in Thailand น.ส.เพ็ญพัตรา ทาสระคู, รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล 20 December 201923 December 2023 SDG10SDG12SDG17SDG8SDG9
การบริหาร Contribution of Mindfulness to Customer Orientation and Adaptive Selling รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล 1 December 201923 December 2023 SDG10SDG17SDG3SDG4SDG8
การท่องเที่ยว Marketing Competencies for Festival Coordinator in 21th Century รศ.ดร.กนกกานต์ แก้วนุช, น.ส.ปุณณฑรีย์ สันติสุภาพร 30 November 20198 April 2024 SDG10SDG11SDG8SDG9