การตลาด Cultural intelligence and adaptive selling behaviors in cross-cultural selling: The cognitive resource theory and social role theory perspective Jihong Zhou, รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล อาจารย์ประจำวิทยาลัยนานาชาติ (2022), Journal of Business Research., 146(7), 477-488. 5 April 20224 December 2023 SDG8
สังคม Cultural intelligence and relationship quality in the cabin crew team: The perception of members belonging to cultural minority groups Phenphimol Seriwatana, รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล อาจารย์ประจำวิทยาลัยนานาชาติ (2021), Journal of Human Resources in Hospitality and Tourism, 20(2), 147-173. 1 April 20214 December 2023 SDG8
เศรษฐกิจ How Chinese expatriates’ cultural intelligence promotes supervisor-subordinate Guanxi with Thai Employees: The mediating effect of expatriates’ benevolence รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล อาจารย์ประจำวิทยาลัยนานาชาติ (2021), International Journal of Cross Cultural Management, 21(1), 9-30. 1 April 20214 December 2023 SDG8
ทรัพยากรมนุษย์ The Influence of Cultural Intelligence on Sales Self-Efficacy and Cross-cultural Sales Presentations: Does it Matter for Highly Challenge-Oriented Salespeople รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล, ดร.Arti Pandey 7 July 20208 April 2024 SDG10SDG17SDG4SDG8
นวัตกรรมการจัดการ Does Cultural Intelligence Promote Cross-Cultural Teams’ Knowledge Sharing and Innovation in the Restaurant Business? นายอัครพันธ์ รัตสุข, รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล 16 April 202027 January 2024 SDG17SDG8SDG9
ทรัพยากรมนุษย์ The Effect of Cultural Intelligence on Burnout of Thai Cabin Crew in Non-national Airlines Moderated by Job Tenure ดร.เพ็ญพิมล เสรีวัฒน์, รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล 1 January 20208 April 2024 SDG10SDG11SDG17SDG3SDG8
ทรัพยากรมนุษย์ The Contribution of Cultural Intelligence to the Interaction Involvement and Performance of Call Center Agents in Cross-cultural Communication: the Moderating Role of Work Experience Mrs.Jenette Villegas Puyod, รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล 12 September 20198 April 2024 SDG10SDG17SDG4SDG8