สถิติ Combining Characteristic Information and Part-of-Speech Information in the Classification of a Product Review’s Helpfulness ผศ.ภัทราวดี ธนวงศ์สุวรรณ 12 September 202330 January 2024 SDG10SDG12SDG4SDG9
การบริหาร The Flexibility of Salespeople and Management Teams: How They Interact and Influence Performance during the COVID-19 Pandemic Peerayuth Charoensukmongkol, Arti Pandey 7 July 20234 December 2023
การตลาด The New Hero – Neuromarketing ฮีโร่ตัวใหม่ การตลาดประสาทวิทยา ศ.กิตติคุณ ดร.นิตยา วงศ์ธาดา อาจารย์ประจำคณะบริหารธุรกิจ / ผู้เชี่ยวชาญด้าน Neuroscience Marketing ศูนย์ปัญญทัศน์เพื่อการจัดการ สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (นิด้า) 26 September 20224 December 2023
การตลาด Cultural intelligence and adaptive selling behaviors in cross-cultural selling: The cognitive resource theory and social role theory perspective Jihong Zhou, รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล อาจารย์ประจำวิทยาลัยนานาชาติ (2022), Journal of Business Research., 146(7), 477-488. 5 April 20224 December 2023 SDG8
เศรษฐศาสตร์ Are Robots stealing jobs? Empirical evidence from 10 developing countries โดย Phaphon Plumwongrot; ศ.ดร.พิริยะ ผลพิรุฬห์* อาจารย์ประจำคณะพัฒนาการเศรษฐกิจ สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ 20 March 20224 December 2023 SDG8
การเงิน ปฏิสัมพันธ์ระหว่างการซื้อขายของนักลงทุนและผลประกอบการของตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย รศ.ดร.เอกชัย นิตยาเกษตรวัฒน์, ผศ. ดร.จิโรจน์ บุรณศิริ 26 January 20227 April 2024 SDG17SDG8SDG9
การตลาด Trait mindfulness and cross-cultural sales performance: The role of perceived cultural distance รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล อาจารย์ประจำวิทยาลัยนานาชาติ (2021), Canadian Journal of Administrative Sciences. 38(4), 339-353. 10 December 20214 December 2023 SDG8
การตลาด Linking improvisational behavior, adaptive selling behavior and sales performance รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล อาจารย์ประจำวิทยาลัยนานาชาติ และ ผศ.ดร.พรพรหม สุธาทร อาจารย์ประจำคณะบริหารการพัฒนาสิ่งแวดล้อม (2021), International Journal of Productivity and Performance Management. 70(7), 1582-1603. 20 October 20214 December 2023 SDG8
การตลาด การตัดสินใจซื้อสินค้าผ่านการสื่อสารแบบบอกต่อบน อินเทอร์เน็ตและการรับรู้ความน่าเชื่อถือของอินฟลูเอนเซอร์ รศ.ดร.พรพรรณ ประจักษ์เนตร, น.ส.กุลญาดา แจ่มปัญญากุล 1 October 202130 January 2024 SDG12SDG17SDG8
การเงิน IPOs UNDERPRICING AND LONG-RUN PERFORMANCE: CASE OF MARKET FOR ALTERNATIVE INVESTMENT (MAI) IN THAILAND ผศ.ดร.มาริษา เลากุลรัตน์ 18 August 202122 January 2024 SDG17SDG8SDG9
สถิติ Rice Seed Image-to-Image Translation Using Generative Adversarial Networks to Improve Weedy Rice Image Classification นายอรรถกร เพชรสด, ผศ.ดร.ธนาสัย สุคนธ์พันธุ์ 17 August 202122 January 2024 SDG1SDG12SDG15SDG2SDG8SDG9
เศรษฐกิจ Sustainability Investment in Thailand’s Equity Market during COVID-19 Pandemic ผศ.ดร.มาริษา เลากุลรัตน์ 11 August 202130 January 2024 SDG13SDG17SDG3SDG8SDG9