การคาดการณ์อันดับความน่าเชื่อถือของบริษัทจดทะเบียนในประเทศไทยด้วยวิธีปัญญาประดิษฐ์30 March 201830 January 2024SDG9
The Awareness on Green ICT among Thai Employees: A Factor Analysis15 March 201827 January 2024SDG12SDG13SDG17SDG7SDG9
Applying Business Analytics in Retail Industry: A Case Study of Two-Stage Modeling3 March 201823 December 2023SDG12SDG17SDG8SDG9
Planned Reaction or Sudden Reaction?: Strategic Transformation as a Response to Market Disruptions3 March 201816 January 2024SDG16SDG17SDG8SDG9
Acquiring Sentiment from Twitter using Supervised Learning and Lexicon-based Techniques1 March 201823 December 2023SDG10SDG17SDG4SDG8SDG9
Price Effect of Changing in the Stock Exchange of Thailand 100 Index’s Constituents23 February 201816 January 2024SDG17SDG8SDG9
Mobile Commerce Adoption among the Bottom of the Pyramid: A Case of Street Vendors in Thailand7 February 201816 January 2024SDG1SDG8SDG9
การวิเคราะห์การถดถอยเชิงเส้นกรณีที่ข้อมูลมีมิติสูงโดยใช้ขั้นตอนวิธีเชิงพันธุกรรม31 January 201830 January 2024SDG17SDG3SDG4SDG9
ความสัมพันธ์ระหว่างการรับรู้และการใช้งาน Google Adwords ของคนทำงานในกรุงเทพมหานคร31 January 201830 January 2024SDG11SDG17SDG4SDG8SDG9
A Stochastic Approach for Assessing Agri-Supply Chain Network Capacity Flexibility: A Case Study of Cassava in Thailand16 January 201816 January 2024SDG12SDG17SDG2SDG8SDG9