Progress in Policy Promoting Second Tier Cities Tourism: Toward Tourism and Economic Growth6 March 20207 April 2024SDG10SDG12SDG17SDG8SDG9
Accessibility for Wheelchair Tourists in Second Tier Tourism Cities of Thailand6 March 20207 April 2024SDG10SDG11SDG16SDG17SDG9
Does ICT Familiarity Always Help Promoting Educational Outcomes? Empirical Evidence from PISA-Thailand1 March 20207 April 2024SDG10SDG17SDG4SDG9
The Interplay between Firm Resources and Government Agency Social Capital on Thai Firms’ Satisfaction with Export Performance28 February 202028 March 2024SDG17SDG8SDG9
การศึกษานโยบายการจัดการสินค้าคงคลังแบบสองระดับ: กรณีศึกษา บริษัทค้าปลีกไวน์21 February 202030 January 2024SDG12SDG17SDG8SDG9
การปรับปรุงกระบวนการการทำงานของพนักงานหยิบสินค้าคลังสินค้าออนไลน์โดยใช้ โปรแกรมจำลองสถานการณ์กรณีศึกษาคลังสินค้าออนไลน์ของเว็บไซต์ค้าปลีก C20 February 202030 January 2024SDG12SDG17SDG8SDG9
Solving the travelling problem of thai tourism by improved ant colony optimization6 February 20207 April 2024SDG11SDG12SDG8SDG9
Stakeholder Orientation’s Contribution to Firm Performance: The Moderating Effect of Perceived Market Uncertainty30 January 20207 April 2024SDG1SDG17SDG4SDG8SDG9
Study on Customs Modernization in the Lanchang-Mekong Countries7 January 20208 April 2024SDG16SDG17SDG8SDG9
Hotel Website Quality Factors Influencing High-Quality Tourists’ Online Purchasing Intentions: A Luxury, Boutique Hotel in Bangkok7 January 20207 April 2024SDG10SDG11SDG17SDG8SDG9
ภาพลักษณ์การท่องเทียวเชิงอาหารของประเทศไทยผ่านมุมมองจากผู้ให้บริการ3 January 202030 January 2024SDG1SDG12SDG17SDG2SDG3SDG8SDG9
การรับรู้ถึงการมีความมุ่งเน้นลูกค้าที่มีอิทธิพลต่อความภักดีที่จริงแท้ของพนักงานบริการของธุรกิจสายการบินต้นทุนต่ำในประเทศไทย2 January 202030 January 2024SDG12SDG17SDG8SDG9