Psychological contract, organizational commitment, and knowledge innovation: A perspective of open innovation31 May 20217 April 2024SDG17SDG4SDG8SDG9
ปัจจัยที่ส่งผลต่อการส่งออกสินค้าฮาลาลของไทยไปกลุ่มประเทศเอเชียตะวันออกเฉียงใต้28 May 20217 April 2024SDG17SDG8SDG9
Coping with Digital Divide in Governance: A Nepalese Perspective of Civil Service Reform27 May 202124 January 2024SDG10SDG16SDG3SDG4SDG5SDG9
การจัดการวัตถุดิบคงคลังของร้านอาหาร โดยใช้ Proximal Policy Optimization15 May 202124 January 2024SDG12SDG13SDG15SDG7SDG9
โครงการประเมินองค์กรพิทักษ์ระบบคุณธรรมในราชการพลเรือนสามัญ14 May 20217 April 2024SDG10SDG16SDG17SDG5SDG9
การประเมินศักยภาพเชิงพื้นที่ในการสร้างโรงไฟฟ้าถ่านหิน : กรณีศึกษาจังหวัดสงขลา2 May 202130 January 2024SDG11SDG13SDG16SDG7SDG9
Importance and performance analysis on tourism components in the south of Thailand29 April 20217 April 2024SDG11SDG16SDG3SDG8SDG9
Impact of Market Orientation and Publicness on Social Enterprise’s Economic and Social Performance in Thailand : Empirical Analysis of Market Orientation, Market Disruptiveness Capability and Organizational Publicness23 April 202130 January 2024SDG1SDG8SDG9
Impact of Market Orientation and Publicness on Social Enterprise’s Economic and Social Performance in Thailand : Empirical Analysis of Market Orientation, Market Disruptiveness Capability and Organizational Publicness23 April 20217 April 2024SDG1SDG8SDG9
Geometric Surface Image Prediction for Image Recognition Enhancement17 April 202125 January 2024SDG3SDG4SDG8SDG9
Research on the impact of business model on customer value under the background of new retail -take YONGHUI SUPERSTORES as an example11 April 202125 January 2024SDG11SDG12SDG17SDG9
APPROACHES TO CUSTOMER DATA MANAGEMENT AND KNOWLEDGE DISCOVERY IN SMALL RETAIL ANALYTICS: THE CASE OF A TINY COFFEE SHOP IN BANGKOK, THAILAND1 April 202125 January 2024SDG10SDG11SDG8SDG9