A phenomenological study to explore what key coping strategies used during organizational crisis impacted by the COVID-19 outbreak in tourism industry in Thailand22 July 202130 January 2024SDG11SDG17SDG3SDG8SDG9
แนวทางพัฒนาโดยใช้นวัตกรรมในธุรกิจร้าน กาแฟ ภายใต้วิกฤติการณ์โควิด-19 กรณีศึกษา ธุรกิจร้านกาแฟในเขตพระนคร4 July 202130 January 2024SDG11SDG12SDG17SDG3SDG8SDG9
The Roles of Indirect Asynchronous Electronic Feedback and Direct Corrective Feedback in Improving Students’ L2 Writing: A Multiple Case Study of Thai Undergraduate Students1 July 202123 January 2024SDG10SDG17SDG4SDG9
การศึกษาความสัมพันธ์ระหว่างการจ่ายเงินปันผลและการเปลี่ยนแปลงของกำไรในอนาคต1 July 202130 January 2024SDG12SDG17SDG8SDG9
การศึกษาความเป็นไปได้และประเมินต้นทุนและผลประโยชน์เพื่อคาดการณ์อนาคตเชิงยุทธศาสตร์ในการเปลี่ยนผ่านสู่งานบริการอิเล็กทรอนิกส์1 July 202130 January 2024SDG16SDG17SDG3SDG8SDG9
Determinants of Corporate Value in the Film and TV Enterprises: Evidence from the NEEQ Market in China1 July 202123 January 2024SDG10SDG16SDG17SDG8SDG9
Effects of Non-Interest Income Diversification on Stock Return and Risk of Thai Commercial Bank in the Stock Exchange of Thailand1 July 202123 January 2024SDG10SDG16SDG17SDG8SDG9
Reviewing knowledge-based dynamic capabilities: perspectives through meta-analysis30 June 202123 January 2024SDG16SDG17SDG4SDG8SDG9
การศึกษากลวิธีการเรียนรู้ออนไลน์ระบบเปิด (MOOCs) ของคนเจนเนอเรชั่นวาย (Generation Y) ในเขตกรุงเทพมหานคร30 June 20217 April 2024SDG10SDG17SDG4SDG8SDG9
ความสอดคล้องระหว่างกลยุทธ์การจัดการทรัพยากรมนุษย์และกลยุทธ์ธุรกิจที่มีผลต่อผลการปฏิบัติงานขององค์กร30 June 20217 April 2024SDG17SDG8SDG9