ความมุ่งมั่นในการปฎิรูปอาหารหลักอย่างยั่งยืนในอนุภูมิภาคลุ่มน้ำโขง: การศึกษาเชิงคุณภาพของห่วงโซ่คุณค่าผลิตภัณฑ์ข้าวเฉพาะแบบลงทุนต่ำ21 February 201930 January 2024SDG1SDG11SDG13SDG15SDG17SDG2SDG6SDG7SDG8SDG9
Newsvendor model for multi-inputs and -outputs with random yield: Applications to agricultural processing industries19 February 20198 April 2024SDG12SDG2SDG3SDG8SDG9
Alternative analyses of market value added: a case study of Thailand15 February 201923 December 2023SDG10SDG17SDG8SDG9
Asymmetric Effects of Exchange Rate Changes on Thailand-China Commodity Trade: Evidence from 45 Industries7 February 201923 December 2023SDG17SDG8
The Impact of 21st Century Skills on The Life Satisfactions of The General Public (ผลกระทบของทักษะในศตวรรษที่ 21 ต่อความพอใจในชีวิตของประชาชนทั่วไป)7 February 201916 January 2024SDG1SDG10SDG12SDG3SDG4SDG8
การศึกษาปรับปรุงประสิทธิภาพของคลังสินค้าแบบทันเวลาพอดีโดยใช้การจาลองสถานการณ์ กรณีศึกษาคลังสินค้าชิ้นส่วนรถยนต์6 February 201930 January 2024SDG11SDG12SDG17SDG8SDG9
Determinants of enrollment at secondary and higher level of education in Pakistan4 February 20198 April 2024SDG1SDG10SDG17SDG4SDG8
Enhancing firm growth potential: The role of societal institutions3 February 20198 April 2024SDG10SDG17SDG8SDG9
BRANDS AS HUMANS: A SYSTEMATIC REVIEW OF BRAND PERSONALITY SCALES3 February 20198 April 2024SDG11SDG12SDG8
How Market and Non-Market Resources Affect Emerging-Economy Firms to Expand into Advanced Economies2 February 20198 April 2024SDG17SDG8SDG9
The Factors Enhancing Work Passion of Family Successors in the Life Insurance Business in Thailand: An Appreciative Inquiry Approach1 February 201916 January 2024SDG10SDG17SDG4SDG8SDG9
Contribution of cultural intelligence to adaptive selling and customer-oriented selling of salespeople at international trade shows: does cultural similarity matter?30 January 201923 December 2023SDG10SDG17SDG4SDG8