ปัจจัยทีส่งผลต่อพฤติกรรมการซื อและสนับสนุนวงบอยแบนด์ไทยของแฟนคลับ30 June 202030 January 2024SDG10SDG16SDG17SDG4SDG5SDG8
Protection of Geographical Indications (GIs) for Agricultural Product Empowerment29 June 20207 April 2024SDG13SDG17SDG2SDG8SDG9
Exploring technology influencers from patent data using association rule mining and social network analysis22 June 202027 January 2024SDG17SDG8SDG9
Factors Influencing Travelling Behavior and Choice Among ASEAN Population22 June 202011 January 2024SDG12SDG17SDG8SDG9
The persistence of platforms: The role of network, platform, and complementor attributes22 June 202030 January 2024SDG17SDG8SDG9
Service Facilities and Hotel Performance: Evidences from Hotel-Level Data in Thailand20 June 20207 April 2024SDG11SDG8SDG9
Empowerment Discrepancies: Are employees empowered as They Prefer in Hospitality Industries in Thailand?10 June 202027 January 2024SDG10SDG17SDG3SDG4SDG5SDG8
แนวทางรายงานข่าวในสถานการณ์วิกฤต กรณีศึกษาปฏิบัติการค้นหาและช่วยเหลือผู้ประสบภัยในถ้ำหลวง8 June 202030 January 2024SDG11SDG16SDG17SDG4SDG8SDG9
Applications of Business Intelligence and Marketing Analytics in the Complementary and Alternative Medicine Industry8 June 202027 January 2024SDG3SDG8SDG9
Factors that drive development of technological entrepreneurship in South Asia31 May 202027 January 2024SDG17SDG8SDG9
การรับรู้ภาพลักษณ์ของแหล่งท่องเที่ยวยามราตรีในกรุงเทพมหานคร ของนักท่องเที่ยวหญิงชาวต่างชาติ24 May 202030 January 2024SDG10SDG12SDG16SDG5SDG8