แนวทางการเสริมสร้างการรับรู้ภาพลักษณ์การท่องเที่ยวเมืองรองของไทย: กรณีศึกษา จังหวัดสิงห์บุรี30 November 202030 January 2024SDG11SDG12SDG17SDG8SDG9
Dental Tourism Develoment in Thailand: A Perspective of Service Provider11 November 20207 April 2024SDG12SDG3SDG4SDG8SDG9
Hotel website quality, performance, telepresence and behavioral intentions21 October 202025 January 2024SDG12SDG17SDG8SDG9
Planning migrant labor for green sugarcane harvest: A stochastic logistics model with dynamic yield prediction9 October 20207 April 2024SDG1SDG12SDG15SDG2SDG8SDG9
การจัดพอร์ตการลงทุนในหลักทรัพย์ SETHD ไทยโดยใช้ทฤษฎีกลุ่มหลักทรัพย์ของ Markowitz3 October 202030 January 2024SDG12SDG17SDG8SDG9
The Interaction Effect of Entrepreneurial Orientation and Stakeholder Orientation on the Business Performance of Firms in the Steel Fabrication Industry in Thailand1 October 20208 April 2024SDG12SDG17SDG8SDG9
มาตรการทางภาษีกับการจัดการปัญหาขยะพลาสติก: บทสรุปภาพรวม29 September 202030 January 2024SDG12SDG13SDG14SDG17
The Factors of Awareness Thailand’s Destination Tourism for Chinese Tourists High-Value27 September 20208 April 2024SDG12SDG17SDG8
Critical Service Recovery Scheme During COVID-19 Pandemic: An Analysis from Online Text Comments25 September 202025 January 2024SDG12SDG17SDG3SDG8SDG9
Customer-Based Cold Chain Equity: The Application of Customer-Based Brand Equity on the Food Cold Chain in Thailand8 September 202025 January 2024SDG12SDG17SDG2SDG8
พฤติกรรมของผลตอบแทนของหุ้นรายตัว: การทดสอบเชิงประจักษ์ของทฤษฎีตลาดมีประสิทธิภาพในระดับต่ำบนหุ้นรายตัวในดัชนี SET50 และดัชนี SET100 ของตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย2 September 202030 January 2024SDG1SDG12SDG16SDG17SDG8SDG9
ชื่อเสียงองค์กร: การกำหนดกรอบความคิดและการวัดประเมิน18 August 202030 January 2024SDG12SDG17SDG4SDG8SDG9