The Influence of Social Media and Perceived Logistics Service Quality: The Application of Expectation Confirmation Theory30 June 201916 January 2024SDG12SDG17SDG8SDG9
ความคาดหวังว่าผู้สมัครจะชนะเลือกตั้งเป็นตัว กำกับความสัมพันธ์ระหว่างความเป็นตัวแทน ความคิดทางการเมืองและข้อตัดสินใจเลือก30 June 201930 January 2024SDG10SDG16SDG17SDG4SDG5SDG8
ส่วนผสมทางการตลาดของผู้ประกอบการธุรกิจในเขตพัฒนาเศรษฐกิจพิเศษหนองคาย29 June 201930 January 2024SDG11SDG12SDG17SDG8SDG9
Belt and Road Initiatives (BRI) in ASEAN within the Context of The American Indo-Pacific Strategy26 June 20198 April 2024SDG16SDG17SDG8
Exploring employee engagement and leadership from employee perspectives26 June 201930 January 2024SDG8
การศึกษาความสามารถในการทำกำไรในทางปฏิบัติของกลยุทธ์ “การขายหุ้นในเดือนพฤษภาคม” ในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย The study of the profitability of practical “Sell in May and go away” trading strategies in the Stock Exchange of Thailand)26 June 201930 January 2024SDG1SDG17SDG4SDG8SDG9
บทบาทของมูลนิธิและสมาคมของชาวไทยเชื้อสายจีน ในจังหวัดสมุทรปราการต่อความสัมพันธ์ไทย-จีน26 June 201930 January 2024SDG1SDG10SDG11SDG17SDG3SDG4SDG8SDG9
ประสิทธิภาพของกองทุนรวมในประชาคมเศรษฐกิจเอเชียตะวันออกเฉียงใต้26 June 201930 January 2024SDG1SDG10SDG12SDG17SDG8SDG9
ASEAN ECONOMIC DEVELOPMENT IMPACTS AND ADAPTATION FOR THAI LOCAL ADMINISTRATIVE ORGANIZATIONS25 June 201923 December 2023SDG10SDG17SDG8
อิทธิพลของความเชื่ออำนาจภายในและภายนอกตนที่มีผลต่อความสัมพันธ์ระหว่างผลการดำเนินธุรกิจที่มีปัญหาและพฤติกรรมด้านเหนือธรรมชาติของผู้ประกอบการไทย24 June 201930 January 2024SDG1SDG17SDG8SDG9