Dealing with Service Failure Smarter: The Critical Role of Customer Voice Management in Service Recovery Process3 May 201923 December 2023SDG12SDG16SDG3SDG8
Quality-of-Life Determinants of Happiness in Thailand: the Moderating Roles of Mental and Moral Capacities1 May 201916 January 2024SDG10SDG16SDG17SDG3SDG4SDG8
เนื้อหาสารกับกระบวนการแสวงหาข้อมูลของผู้รับบริการในอุตสาหกรรมบริการศัลยกรรมเพื่อการข้ามเพศประเทศไทย1 May 201930 January 2024SDG10SDG16SDG17SDG3SDG5SDG8
ระบบการให้ค่าตอบแทนผลประโยชน์และรางวัลเพื่อก่อให้เกิดความผูกพันทุ่มเทในธุรกิจโรงแรม30 April 201930 January 2024SDG17SDG3SDG5SDG8
ปัจจัยพยากรณ์ที่มีต่อความตั้งใจกลั่นแกล้งทางไซเบอร์ของเจเนอเรชัน ซี30 April 201930 January 2024SDG10SDG16SDG3SDG4SDG5
ความสัมพันธ์ระหว่างทัศนคติ การคล้อยตามกลุ่มอ้างอิง การรับรู้การควบคุมพฤติกรรมส่วนผสมทางการการตลาด กับความตั้งใจซื้อผลิตภัณฑ์เกษตรที่เป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม25 April 201930 January 2024SDG12SDG13SDG14SDG17SDG2SDG3SDG8SDG9
Fundraising Efficiency in Buddhist Temples in Thailand: An Application of the Stochastic Frontier Analysis Model23 April 20198 April 2024SDG10SDG17SDG3SDG4
Influence of Fuel type on Emission Profiles of Polychlorinated Dibenzo-p-Dioxins (PCDDs) and Polychlorinated Dibenzofurans (PCDFs) from Industrial Boilers23 April 20198 April 2024SDG13SDG15SDG3SDG7
On the Causal Nexus between Terrorism and Tourism: Empirical Evidence from the South Thailand Insurgency21 April 20198 April 2024SDG1SDG11SDG16SDG3SDG8
Organization Diagnosis before Development: Case study of Public Hospitals in Thailand6 April 201930 January 2024SDG3
คิดส์โมเดล (KISS Model) เพื่อการยกระดับขีดความสามารถในการแข่งขันของภาคธุรกิจ สังคม และรัฐบาล29 March 201930 January 2024SDG12SDG16SDG3SDG4SDG8SDG9