Investigating the relationship of semiotics associated with colour and font of Google logo with brand perception26 May 202218 January 2024SDG10SDG12SDG17SDG4SDG9
การตัดสินใจภายใต้ความผันแปรของข้อมูล กรณีศึกษาจากการสร้างโครงข่ายสิทธิ์การรักษาข้อมูลจากเวชระเบียนอิเล็กทรอนิกส์จากประเทศไทย13 May 20227 April 2024SDG10SDG17SDG3SDG9
International Fund Flows and Anomalies in Asian Stock Markets21 March 202218 January 2024SDG1SDG10SDG17SDG3SDG8
ระบบดิจิทัลภาครัฐเพื่อการอำนวยความสะดวกในการประกอบธุรกิจ: การประเมินผลเชิงคุณภาพในกรณีประเทศไทย15 March 20227 April 2024SDG10SDG16SDG4SDG9
อิทธิพลของคุณลักษณะของงานและแรงจูงใจใฝ่สัมฤทธิ์ที่มีผลต่อประสิทธิผลการเรียนออนไลน์ในธุรกิจโรงแรม6 January 20227 April 2024SDG10SDG4SDG8SDG9
ศาสน-บันเทิง: การสื่อสารการทำบุญตามหลักพระพุทธศาสนาบนสื่อสังคมออนไลน์ผ่านกระบวนคิดเชิงออกแบบ1 January 20227 April 2024SDG10SDG16SDG17SDG4SDG9
A Study of Attribution for Success and Failure in English Communication Skills of Thai EFL Adult Learners in Bangkok9 December 202122 January 2024SDG10SDG17SDG4SDG8
On the asymmetric effects of exchange rate changes and Thailand’s inpayments from and outpayments to its partners1 November 20216 December 2023SDG10SDG17SDG8
Parameters Influencing Citizens’ Levels of Satisfaction: Soft Indicators of ‘Good Governance’29 September 20214 December 2023SDG10SDG11SDG4SDG5