ปัจจัยการสื่อสารเพื่อพยากรณ์พฤติกรรมการอ่านของคนไทย31 August 201730 January 2024SDG10SDG16SDG17SDG4SDG8
Corporate Branding of the Thai Multinational Companies in the ASEAN region: A Case Study of Service Company in Thailand.30 August 201716 January 2024SDG10SDG17SDG8SDG9
Communication for Cultural Negotiation of E-San Culture: Media Characteristics on Cultural Negotiation of E-San Culture30 August 201716 January 2024SDG10SDG11SDG16SDG17SDG4
English Grammar and Thai University Students: An Insurmountable Linguistic Battle?10 August 201727 January 2024SDG10SDG17SDG3SDG4
มุ่งสู่การสร้างรายได้อย่างยั่งยืนในอุตสาหกรรมท่องเที่ยวไทย31 July 201730 January 2024SDG1SDG10SDG12SDG8SDG9
Social Capital and Public Sector Performance in Thailand22 July 201716 January 2024SDG10SDG11SDG16SDG17SDG3SDG8
CEO age and CEO gender: Are female CEOs older than their male counterparts18 July 201723 December 2023SDG10SDG5SDG8
ใส่ใจบริบทของทัองถิ่นและส่งเสริมการปฏิสัมพันธ์อย่างสร้างสรรค์: บทเรียนจากความความพยายามของหลายฝ่ายและกระบวนการในการแก้ปัญหาความขัดแย้งเรืองที่ดินจากการประกาศเขตอุทยานแห่งาติบูโด-สุไหงปาดี ในจังหวักนราธวาส15 July 201723 December 2023SDG1SDG10SDG15SDG16SDG17SDG2
ปัจจัยพื้นฐานทางสังคม เศรษฐกิจ และการเมืองที่มีผลต่อความเข้มแข็งของชุมชน อําเภอพระนครศรีอยุธยา จังหวัดพระนครศรีอยุธยา15 July 201730 January 2024SDG1SDG10SDG11SDG16SDG8
Mahayana and Taoism Beliefs of Thai-Chinese in Samutprakarn Province: The Perspective from Chinese Vegetarian Hall11 July 201716 January 2024SDG10SDG11SDG12SDG16SDG3SDG4SDG8