The Integrated Policy Implementation Modeling for Tourism Administration and Development: The Case of Thailand30 September 20217 April 2024SDG11SDG17SDG8SDG9
Customized dynamic pricing for air cargo network via reinforcement learning30 September 202122 January 2024SDG12SDG13SDG8SDG9
วัฒนธรรมองค์กรที่ส่งเสริมนวัตกรรมในบริบทของภาครัฐ: กรณีศึกษากรมการปกครอง กระทรวงมหาดไทย16 September 20217 April 2024SDG11SDG16SDG17SDG8SDG9
Relationships Between Work-Family Conflict and Job Performance of Five-Star Hotels in Bangkok13 September 20217 April 2024SDG17SDG3SDG8SDG9
การจัดการข้อร้องเรียนเชิงรุก: ผลกระทบของเสียงของลูกค้าต่อการรับรู้ความเป็นธรรม ความพึงพอใจ และการสื่อสารแบบปากต่อปากทางด้านลบ3 September 202130 January 2024SDG12SDG16SDG17SDG9
การสื่อสารท่องเที่ยววิถีใหม่ของบล็อกเกอร์ท่องเที่ยวผ่านสื่อสังคมออนไลน์เฟซบุ๊กด้วย Social Listening31 August 202130 January 2024SDG11SDG12SDG17SDG8SDG9
ทัศนคติและการหลีกเลี่ยงโฆษณาแฝงของผู้บริโภคในซีรีส์เกาหลีก่อนและหลังการยกเลิก กฎหมายโฆษณาแฝง31 August 202130 January 2024SDG12SDG17SDG8SDG9
Effects of transformational leadership on tacit knowledge sharing: Mediating roles of transactive memory system and turnover intention30 August 20217 April 2024SDG17SDG4SDG8SDG9
EXTENT AND MAGNITUDE OF INDUSTRIAL STACK EMISSIONS ON AMBIENT PARTICULATE CONCENTRATIONS26 August 20217 April 2024SDG11SDG12SDG13SDG15SDG3SDG9
Service marketing strategies and performances of tourism and hospitality enterprises: implications from a small border province in Thailand24 August 202111 January 2024SDG8SDG9
IPOs UNDERPRICING AND LONG-RUN PERFORMANCE: CASE OF MARKET FOR ALTERNATIVE INVESTMENT (MAI) IN THAILAND18 August 202122 January 2024SDG17SDG8SDG9