ประสิทธิผลของการสร้างการมีส่วนร่วมในชุมชนแบรนด์ออนไลน์:ความสัมพันธ์ระหว่างแบรนด์และผู้บริโภคที่มีต่อความจงรักภักดีในแบรนด์ Netflix31 December 201930 January 2024SDG10SDG12SDG17SDG8SDG9
โมเดลการวัดการรับรู้การบริหารทรัพยากรมนุษย์ของพนักงานโรงแรม:การวิเคราะห์องค์ประกอบเชิงยืนยัน30 December 201930 January 2024SDG8SDG9
Does International Trade Enable a Country to Achieve Sustainable Development Goals? Empirical Findings from Two Research Methodologies30 December 201923 December 2023SDG1SDG17SDG8SDG9
ความตั้งใจเชิงพฤติกรรมในการเลือกใช้บริการบริษัทนำเที่ยวต่างประเทศของนักท่องเที่ยวชาวไทย กรณีศึกษา กรุงเทพมหานคร22 December 201930 January 2024SDG12SDG17SDG8SDG9
Dimensions of Social Media Marketing Capabilities and Their Contribution to Business Performance of Firms in Thailand20 December 201923 December 2023SDG10SDG12SDG17SDG8SDG9
DEVELOPING A MULTI-OBJECTIVE SEQUENCING MODEL FOR AIRCRAFT ARRIVAL SCHEDULING: CASE OF SUVARNNABHUMI AIRPORT IN THAILAND14 December 201916 January 2024SDG11SDG12SDG13SDG3SDG9
DEVELOPING A MULTI-OBJECTIVE SEQUENCING MODEL FOR AIRCRAFT ARRIVAL SCHEDULING: CASE OF SUVARNNABHUMI AIRPORT IN THAILAND14 December 201923 December 2023SDG11SDG12SDG13SDG3SDG9
การศึกษาความร่วมมือด้านการวิจัยข้ามภาคส่วนระหว่าง มหาวิทยาลัยกับภาคอุตสาหกรรมในประเทศไทย: กรณีศึกษามหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์9 December 201930 January 2024SDG17SDG4SDG9
Marketing Competencies for Festival Coordinator in 21th Century30 November 20198 April 2024SDG10SDG11SDG8SDG9
Adoption Competencies Factors in Festival Coordinators30 November 20198 April 2024SDG10SDG17SDG4SDG5SDG9
ปัจจัยทางการท่องเที่ยวที่มีอิทธิพลต่อการกลับมาท่องเที่ยวซ้ำของ ตลาดนวัดลำพญา อำเภอบางเลน จังหวัดนครปฐม30 November 201930 January 2024SDG11SDG4SDG8SDG9
Learning to Create Value Through Goodwill and Experience30 November 20198 April 2024SDG12SDG13SDG17SDG8SDG9