Does International Trade Enable a Country to Achieve Sustainable Development Goals? Empirical Findings from Two Research Methodologies29 December 20198 April 2024SDG1SDG10SDG12SDG17SDG8
ความตั้งใจเชิงพฤติกรรมในการเลือกใช้บริการบริษัทนำเที่ยวต่างประเทศของนักท่องเที่ยวชาวไทย กรณีศึกษา กรุงเทพมหานคร22 December 201930 January 2024SDG12SDG17SDG8SDG9
Dimensions of Social Media Marketing Capabilities and Their Contribution to Business Performance of Firms in Thailand20 December 201923 December 2023SDG10SDG12SDG17SDG8SDG9
Antecedents and Outcomes Associated With a Sense of Place toward the Organization of Myanmar Migrant Workers in Thailand17 December 201923 December 2023SDG10SDG16SDG17SDG8
Importance of the Public Policy and Legal Infrastructure to the Development of Social Enterprise in Thailand15 December 201930 January 2024SDG1SDG10SDG8
The impact of human resource management practices on employee engagement and moderating role of gender and marital status: An evidence from the Vietnamese banking industry3 December 201930 January 2024SDG17SDG5SDG8
Contribution of Mindfulness to Customer Orientation and Adaptive Selling1 December 201923 December 2023SDG10SDG17SDG3SDG4SDG8
Learning to Create Value Through Goodwill and Experience30 November 20198 April 2024SDG12SDG13SDG17SDG8SDG9
International Tourist’ Perceived Value in Food Tourism Services: Street Food in Bangkok, Thailand30 November 20198 April 2024SDG1SDG10SDG12SDG17SDG2SDG8
ปัจจัยทางการท่องเที่ยวที่มีอิทธิพลต่อการกลับมาท่องเที่ยวซ้ำของ ตลาดนวัดลำพญา อำเภอบางเลน จังหวัดนครปฐม30 November 201930 January 2024SDG11SDG4SDG8SDG9
Marketing Competencies for Festival Coordinator in 21th Century30 November 20198 April 2024SDG10SDG11SDG8SDG9
ทัศนคติของประชาชนที่มีต่อผลกระทบทางสังคมกับการสนับสนุนการพัฒนาการท่องเที่ยวบนเกาะหลีเป๊ะ จังหวัดสตูล30 November 201930 January 2024SDG11SDG12SDG13SDG16SDG8