Published
รายการสืบเนื่องการประชุมวิชาการระดับชาติเนื่องในโอกาสครบรอบปีที่ 55แห่งการสถาปนาสถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ ประจำปี 2554

รายการสืบเนื่องการประชุมวิชาการระดับชาติเนื่องในโอกาสครบรอบปีที่ 55แห่งการสถาปนาสถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ ประจำปี 2554
The advance of information technology has affected changes in tourist behavior
 and the pattern of interaction or business transaction in tourism and hospitality sectors. In
 particular, the emergence of innovative Smart Technology that has gradually replaced the
 traditional electronic tourism system (E-tourism). As a result, the business sector and
 tourism promotion agencies recognize the importance of promoting the application of
 smart technologies to support growth trends in the industry under a “New Normal Travel”.
 This article aims to study the application of smart tourism technology and smart tourism
 ecosystem development mechanisms to enhance the new tourism experience, to
 promote business networks and increase the tourism competitiveness by developing
 smart tourism destinations
การประยุกต์ใช้สมาร์ทเทคโนโลยีเพื่อยกระดับประสบการณ์นักท่องเที่ยวและพัฒนาจุดหมายปลายทางการท่องเที่ยวอัจฉริยะเพื่อรองรับแนวโน้มรูปแบบการเดินทางท่องเที่ยววิถีใหม่. อาคารนวมินทราธิราช, การประชุมวิชาการระดับชาติเนื่องในโอกาสครบรอบการสถาปนาสถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ ครบ 55 ปี (965-989).