การตลาด The effect of social media use on customer qualification skills and adaptive selling behaviors of export salespeople in China Jihong Zhou, รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล อาจารย์ประจำวิทยาลัยนานาชาติ (2021), Journal of Asia Business Studies, 15(2), 278-300. 9 April 20214 December 2023 SDG8
สังคม I Don’t Care Much as Long as I Am Also on Facebook: Impacts of Social Media Use of Both Partners on Romantic Relationship Problems โดย รศ.ดร. พีรยุทธ เจริญสุขมงคล อาจารย์ประจำวิทยาลัยนานาชาติ สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ 19 August 20164 December 2023 SDG3SDG8
สังคม Mindful Facebooking: The moderating role of mindfulness on the relationship between social media use intensity at work and burnout โดย รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล อาจารย์ประจำวิทยาลัยนานาชาติ สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ 9 July 20164 December 2023 SDG3SDG8
สังคม Face it, don’t Facebook it: Impacts of Social Media Addiction on Mindfulness, Coping Strategies and the Consequence on Emotional Exhaustion โดย Kanokporn Sriwilai, รศ.ดร.พีรยุทธ เจริญสุขมงคล อาจารย์ประจำวิทยาลัยนานาชาติ สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ 30 March 20154 December 2023 SDG3SDG8